Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
08
Nov
2021

Stiže inspirativan nastavak kampanje „Heroji među nama“

Kampanja „Heroji među nama“, koju su pokrenuli kompanija Molson Coors BH, brend Jelen pivo i Organizacija amputiraca UDAS, nastavlja sa herojskim pričama i donosi šest novih inspirativnih ljudi i njihovih životnih priča. Projekat „Heroji među nama“ drugu godinu u nizu nastavlja da pruža podršku osobama sa invaliditetom, tako što na afirmativan način predstavlja doprinose, postignuća, uspjehe i izazove osoba sa invaliditetom.

Nastavak veoma uspješne društveno-odgovorne kampanje „Heroji među nama“ predvodi novih šest osoba, koje kroz video priče daju odgovor na pitanje – ko su za njih heroji. Zašto nema odustajanja i koliko je važna upornost i volja u svim životnim situacijama, otkrilo je troje profesionalnih sportista i isto toliko umjetnika.

Pisac i muzičar Boris Ivanković, književnica Borka Tadić i slikar Aleksandar Bošnjak, govorili su o svojim strastima i inspiraciji u umjetnosti, borbi sa preprekama i predrasudama, kao i „sitnicama“ koje život znače. Pored umjetnosti koja ih međusobno povezuje, slični stavovi i pogledi na život su još jedna poveznica između njihovih zanimljivih karaktera. U nastavku možete pogledati njihove inspirativne priče https://www.youtube.com/watch?v=1zOgCzqitaw

I paratekvondistkinja Bobana Latinčić Kozić, stonoteniser Haris Eminović i sjedeći odbojkaš Stevan Crnobrnja, imaju slična razmišljanja i uvjerenja, a u nastavku uspješne kampanje „Heroji među nama“ su podijelili svoja najveća sportska i životna postignuća, ali i poslali snažnu poruku svim osobama sa invaliditetom, ali i javnosti. Njihove inspirativne priče dostupne su na sledećem linku https://www.youtube.com/watch?v=9AmkQITvn_I

Cilj projekta „Heroji među nama“ je podići svijest javnosti o položaju osoba sa invaliditetom i uticati na veću integraciju OSI u zajednicama u kojima žive i rušiti predrasude i stereotipe. To se svakodnevno realizuje i putem web platforme www.herojimedjunama.com na kojoj se redovno objavljuju konkursi, pozivi i korisne informacije kako osobama sa invaliditetom, tako i svima koji traže inspirativne, zanimljive i edukativne sadržaje.

Kompanija Molson Coors BH i Organizacija amputiraca UDAS su kreirali projekat, koji će dugoročno podržavati i jačati položaj OSI u društvu. Kontinuiran razvoj kampanje „Heroji među nama“ će i u budućnosti donositi kvalitetne i inspirativne herojske priče, kakve sigurno jesu i ovih šest novih priča, glavnih protagonista novih video sadržaja kampanje.